Sista dagen på sommarlovet

Lokal tid: 21.30

Sista sommarlovsdagen idag och den spenderades med den årliga "pyjamas+film+pizza-dagen" som mina vsystrar har. Tyvärr kunde inte Ally vara med men jag, Anna och min vmamma satt i pyjamas och kollade på Harry Potter. Vi beställde pizza till dörren och den hade baconfyllda kanter, kan ni förstå kärleken till det? 

Skulle haft dance practice efter det men den blev inställt så jag följde med min vmamma till gymmet i stället. Sprang 2 miles (ca 3,2 km) vilket är rekord för mig haha. Köpte lite skolgrejer efter det och hämtade upp Anna som hade haft taekwondo-träning.  

Hann dock till skolan en snabbis och kollade runt och letade efter mina klassrum. Skolan är enorm och är väldigt nervös över att inte hitta imorgon! Lunchen är jag inte så nervös över då jag och en i danslaget har samma lektion innan lunch så kan nog sitta med henne imorgon!

Kom hem och kollade på tredje Harry Potter och nu ska jag snart sova. Skolan börjar 7.30 så måste upp senast 5.45 för att hinna fixa mig innan bussen åker. Det kommer bli sååå roligt för en morgonmänniska som jag (sarkasm, jag HATAR tidiga mornar! Har faktiskt en t-shirt där det står "I hate mornings" på)

Önska mig lycka till imorgon, I will probably need it haha. Puss och kram

Huvudingången till GK


Cafeterian 


Var på Starbucks för första gången igår!
Drack en Strawberry Cream Frappuccino som var devine!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu