Lördag

Lokal tid: 20.38

Mexikansk mat på subwayvis, froyo och shopping blev det idag när jag var med Jada och några av hennes vänner. Började med maten och sedan åkte vi till South Hill Mall och kollade runt i lite butiker. Hittade inget jag ville ha men vi var inne i en halloweenbutik som sålde massor med läskiga dekorationer och kostymer. Halloween här är lite annorlunda då man inte behöver klä sig läskigt utan man kan lika gärna vara en pizzabagare eller bacon. Dekorationerna ska dock vara läskiga och jag tror folk kommer gå all in när det börjar bli dags! 

Kom hem och har kollat lite på tv med min vmamma. Är konstigt nog väldigt trött, även fast klockan inte är så mycket. Blir nog att lägga sig tidigt ikväll. Imorgon bitti innan kyrkan blir det Skype med min familj (<33) och efter kyrkan ska vi åka till Seattle! 

Froyo!! Tog oreoyoghurt med reese's, vit choklad-bitar, jordgubbar och chokladsås för den som undrar. 


Kommentarer
Postat av: Klara

Är frozen yogurt dyrt i USA? Hur mycket om man jämför med svenska froyo ställen? Är det liksom som att man kan gå dit hela tiden och ta obegränsat eller är det undantag ibland?

2014-09-14 @ 16:05:57
URL: http://klaramariapernilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu