Lazy day

Lokal tid: 22.41

Godmorgon alla ni i Sverige och snart godnatt till alla ni i USA! Idag har varit betydligt bättre än de senaste dagarna och jag är så glad för det! Tack alla som skickat peppande meddelanden, love you! 

Skola som vanligt, inget speciellt hände tror jag. Börjar dyka upp homecoming-förfrågningar med blommor och skyltar. Det har inte dragit igång riktigt ännu men med tre veckor kvar tror jag att det kommer öka på. Gissar på att jag inte kommer ha en dejt men inte gråter jag för det, kommer gå med mina tjejer! Heldag med klänningar, fixa håret, naglar osv tror jag det blir! 

Ingen XC idag för de andra hade ett meet (tävling). Var där en stund, gick runt banan, pratade med de andra och försökte peppa de som var nervösa. En sak som är jättemysigt är att alla har en secretpal som varje meet ger en present. Jag har inte fått någon att ge till men någon hade mig så fick en liten påse med godis och en lapp med pepp. Stärker verkligen lagkänslan och alla var så glada över sina presenter. Det var allt från godis till dricka till nagellack.

Åkte hem tidigare och hade lazy day med min vfamilj. Hade en dagen innan skolan började och idag var min vsysters första dag utan jobb (hon åker tillbaka till college i helgen) så vi bestämde oss för att ha en till! Blev inte hela dagen såklart men direkt när jag kom hem åt vi kinamat, kollade på Harry Potter och the order of the Phoenix, 500 days of summer och det nya avsnittet av red band society! Var riktigt skönt att bara ta det lugnt och hade turen att inte heller ha några läxor att göra! 

Junior hallway där alla juniors har sina skåp. 


Man delar två och två så detta är mitt och Kates (utbytesstudent) skåp. Får upp det utan problem nu för tiden, stolt!


Från min secret pal 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu