Good day

Lokal tid: 19.20

Många goda nyheter/händelser idag! Började med att marinbiologiquizet var multiply choice (a,b,c) så tror att jag klarade mig ganska bra! Gick sedan till min studievägledare och bytte bort kör mot att göra smycken! Älskar verkligen människorna i kören och de flesta av mina vänner är med där, men det var alldeles för mycket regler och sångerna var tråkiga. Var tvungen att vara med i en kör (inte från kyrkan), ta privatlektioner i sång eller instrument eller gå på klassiska konserter utanför skolan för att ens ha chansen att bli godkänd. Känner inte för att lägga pengar eller tid på detta så valde bort den. Äter fortfarande lunch med mina vänner så träffar dem ändå. 

Efter skolan sprang jag igen och det gick rätt så bra trots gassande sol. Sprang i en park/skog med de andra tjejerna och pausade ibland och snackade strunt haha. Fick veta att jag inte behöver träna imorgon också och blev glad då jag får sova längre! 

Min vmamma hämtade mig och vi åkte hem och tillsammans med hennes systerdotter planerade vi lite scrapbooking inför mina vmorföräldrars bröllopsdag som är om några veckor då vi ska ge dem en bok med bilder från de senaste 50 åren. 

Nu har jag precis duschat och väntar på en kompis som ska skjutsa mig till ett köpcentrum där vi+ några till ska se "If I Stay"! Är riktigt peppad på att träffa tjejerna och se filmen, den verkar så bra!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu