First game

Lokal tid: 22.20

Är precis hemkommen från mitt första football game och GK vann med 35-0!!! Danslaget gjorde en koreografi i halvlek men eftersom jag inte hunnit lära mig danserna än hejade jag bara på. Kunde dock vara med på bleacher dancing, alltså dansa på läktaren när orkestern spelade. Så mycket school spirit var det under dagen då folk hade på sig skolans färger, footballaget hade sina tröjor och cheerleaderna hade sina uniformer. På kvällen fylldes hela läktaren med människor och vi skrek, dansade och gjorde hejaramsor tillsammans, så galet kul! På nästa game (om typ tre veckor tror jag) kommer jag antagligen vara med i halvlek också så det längtar jag till!

Vår maskot, the eagle!


Cheerleaders


Under matchen


Fin selfie på mig haha. Nej men jag har alltså danslagets tröja på mig (våra uniformer har inte kommit än), smink i skolans färger och pompoms


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu