Min värdfamilj

Jag har ju inte berättat så mycket om min värdfamilj men nu ska det bli ändring på det haha. Här kommer lite bilder och info om dem! 

Familjen består av mina värdföräldrar Sandi och Eric (45 år), mina värdaystrar Ally och Anna (19 & snart 12 år), katten Fiddlesticks och hunden Kody. 

De gillar bland annat att ha picknick och hike:a, kolla på film och spela spel, gå på konserter och musikaler samt umgås med familj och vänner. 

Eric, Sandi, Anna och Ally. Tror de är på en basebollmatch.

Eric är jätterolig och vi verkar ha samma humor haha. Sandi älskar att shoppa (precis som jag) så det kommer vi nog göra rätt så ofta ;)


Mina underbara värdföräldrar

Ally går på college i Seattle men är hemma vissa helger. Hon är G R Y M på att sjunga och älskar Harry Potter.


Sandi och Ally

Anna bor såklart hemma och går på ett middle school som ligger mitt emot min skola. Hon spelar piano precis som jag och tränar taekwondo.

Sandi, Eric och Anna

Kody och Fiddlesticks vet jag inget om men de är i alla fall väldigt söta. 

Kody (hittade ingen på Fiddlesticks)

Där har ni min värdfamilj. De är verkligen bäst och vi kommer definitivt ha det jätteroligt under året. 16 dagar kvar till New York och 20 till Washington! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

kostade det något att vara utbytesstudent? och allt kring det?:)

2014-08-10 @ 12:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu