In Denver

Lokal tid: 14.40 

Sitter just nu i Denver och väntar på mitt sista plan mot Seattle där min vfamilj väntar! Dagen började 6 imorse med frukost, packning och hejdån till de som åkte innan mig. Tog shutteln till Newark med några andra tjejer och jag och en finsk tjej hade sällskap fram till boarding, då hon skulle vidare inom New York och jag mot Colorado. Sov hela flygresan som tog fyra timmar men hann prata lite med kvinnan bredvid mig. Var jättenervös när jag kom till gaten på Newark men som tur var mötte jag ett par i 80-årsåldern som pratade på och lugnade mig, amerikaner är verkligen snälla! Var väldigt coolt också då mannen hade en käpp som var gjort av ett baseballträ!! 

Att hitta nästa gate var lika lätt som man hoppas (men inte tror). Det var bara att kolla på tv-skärmarna och min gate låg 50m bort. Köpte en macka till lunch och nu är det bara tre timmar på nästa flygplan och sen är jag framme!

Flyget jag åkte med till Denver, Colorado


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu