Framme

Lokal tid: 8.25

Landade i Seattle igår vid femtiden och nu har jag sovit min första natt i Graham. Sista flyget gick också bra och det var extra kul att jag fick sitta i Economy plus som hade extra benutrymme, yay! Gick till bagagebandet och missade helt att min vmamma och systrar stod där haha. Trodde att det var som på Arlanda där man hämtar sin väska och sen går ut i en ankomsthall, men så var det inte. Tillslut såg jag i alla fall min vmamma komma emot mig och såg även skylten mina systrar höll i! Kramade om dem och hälsade även på min local coordinator som stod där. När min väska kom gick vi till bilen där mi nvpappa stod och tillsammans åkte vi till Olive Garden!

Efter maten åkte min ena vsyster till jobbet och vi andra åkte hem. Fick en tour av huset (det är enormt btw!!) och hälsade på hunden och katten. Innan vi gick och la oss kollade vi på två anime-avsnitt då min yngre vsyster älskar det och ett avsnitt av Doctor Who. 

Nu har jag precis vaknat och ska gå upp och göra mig redo för att åka till kyrkan! Ser fram emot att träffa alla nya människor och en kille från min skola är även där så det ska bli extra kul att träffa honom haha. 

På flyget

Mina värdsystrar Ally och Anna och jag på flygplatsen


När vi kom hem såg vi att någon hade "dekorerat" huset med toalettpapper. Vi vet inte vem det var men vi stod i alla fall och skratta en lång stund!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu