En vecka

En vecka= sju dagar= 168 timmar= 604 800 sekunder. Det är tiden som är kvar tills jag åker! Så galet, om en vecka har jag faktiskt landat och kanske sitter på hotellet i NYC! Veckan kommer gå fort, har saker planerade varje dag och det är något stressigt men samtidigt så kul. Lunch med min gamla klass (I will always love you NA13A), avskedsfika med lite släktingar, filmkväll med mina tjejer och en heldag med min bror är några av de saker jag ska göra de kommande dagarna. En vecka kommer gå fort och jag ska njuta så mycket jag bara kan av den!

See you soon!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu