Recap

Hejsan hallå! Amanda, Lissie och Julia, här är det efterlängtade inlägget!

Mycket har hänt sedan förra veckan så tar det lite kort om allt. 

Hade filmkväll med massa vänner i lördags. Vi kollade på the Prince and me, my girlfriend's boyfriend, och bridget Jones' dagbok. Beställde pizza till dörren vilket är awesome. Åt det och massa kakor som min värdmamma bakat! Kate hade köpt med sig sushi till henne och mig också som vi åt till lunch innan de andra kom. 

I söndags åkte jag, Anna och vmamma till the mall för att kolla på bio. Vi såg Home som är en supersöt animerad film. Han som spelar Sheldon i big Bang theory var rösten till huvudpersonen i filmen vilket var roligt och konstigt haha. Musiken var helt klart det bästa, Rihanna sjöng de flesta och var helt grym!

I måndags stannade vi kvar i skolan för att se ett baseball game. Allra första gången jag såg det live, och försod det mesta som hände vilket jag är stolt över. Är ganska likt brännboll. Inte jätteintressant, men man måste ju se det när man bor i USA. 

Idag tisdag stannde jag kvar för drama club meeting. Klev in i aulan och blev så glad för alla mina vänner var där, några har jag knappt sett sen sista föreställningen. Önskar att vi hade möte varje dag! Vi rösta om president etc för nästa år, olika awards som ska delas ut senare, och bara pratade. Hade tänkt åka hem när det var klart, men stannade kvar 1,5 timme och umgicks med några andra. Ååååh som jag saknar drama! 



GK i orange och den andra skolan i grått
För vi har de snyggaste mustascherna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu