Upp och ner, ner och upp

Uppochner-vecka helt klart. En lärare har bestämt sig för att straffa min klass (pga många anledningar) och gör 5th period till ett helvete. Har dock en annan lärare som räddade mitt och Avys liv genom att låta oss komma till hennes klassrum varje study support i stället för att vara med en diktator... All kärlek till mrs stewart <33

Har börjat spanska 3 vilket är jättekul! Det är en jätteliten klass som varit supersnälla mot mig. Läraren är från Spanien och kan minde engelska än jag, men är härlig. 

Haft drama varje dag efter skolan, och där har vi övat våra lines (måste kunna dem på måndag), tagit mått för costumes, och lekt med jongleringsbollar. Alla har varit tillsammans och bara haft det kul! 

Ikväll åkte jag, Sam och Deandre till ett teriyaki place och åt middag. Pratade om prom, killar, och skolan haha. Det var ett tag sen vi var ute dock så det var mys! 

Kollade på mello och blev lika glad som Måns när han vann! 




Emily, Matthew, och Jaron som är i min scen


Kate och Bruna tog min telefon hahah


Har ingen aning om vart de kom ifrån...


Sam at dinner
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu