Spring Break

It's SPRING BREAK!!! Ååååh vad det ska bli skönt att sova till tidigast tio, äta frukost i pyjamas, och bara ta det lugnt i en vecka! Sista veckan i skolan gick jättefort och var fylld med mestadels roliga saker. Hade line speed through under repet i måndags vilket var som ett test om vi kunde våra lines. Hade en stor US History essay som skulle in, och ett spanskaprov. Gick ju på konserten i onsdags där mina vänner uppträdde. 
 
I torsdags åkte jag och en kompis till en skog och hikeade lite. Var så mysigt att bara gå runt bland träden och se små bäckar här och där haha. Har mer skogar i Washington än i Sverige, men är ALDRIG där så det har jag saknat lite. Vill nästan tillbaka till orientering på idrotten, bara nästan haha.
 
Fick dessutom min cap and gown i torsdags!! Det är alltså de kläderna jag kommer ha på graduation och det känns så otroligt coolt! Alla tjejer har en vit, och killarna har en blå. Dessutom har man ett band runt axlarna typ som är orange. Mössan kändes konstigare än vad jag trott haha, den satt liksom knappt på. Blev 1000 gånger mer taggad på graduation i alla fall! Inte långt kvar...
 
I fredags klockan 2 när resten av skolan gick på spring break stannade hela dram crew kvar i fyra extra timmar. Vi började bygga upp scenen och fixa props. Det fortsatte vi även med idag så alla väggar är uppe, propsen är framtagen, och kostymerna klara! Bara att måla väggarna, men sen är vi klara. Har inga rep under lovet, men när vi kommer tillbaka  är det rep 2-8 varje dag+ bygga scenen fredag/lördag. Kommer vara 1,5 intensiv vecka och sen är det dags för performance! 






Bruna och jag under tech day

Some of the crew


Trying on costumes 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu