Prov och rehearsals

Första veckan efter mitt lilla lov är nästan avklarad, och det ska bli väldigt skönt med sovmorgon på lördag. Fick en liten chock när jag kom tillbaka i måndags och fick veta att jag hade tre prov under tisdagen! Skulle egentligen ha haft fyra, men min älskade Mrs Stewart sa att jag kunde skippa provet i marinbiologi, thank you!!! Var bara att bita ihop och plugga måndag kväll. I vanliga fall behöver jag inte läsa på innan prov, men det i culinary var vi tvugna att få 100% på, annars får vi inte laga mat... Hade ju dessutom missat en vecka av genomgångar så fick plugga in det också. Var nästan skönt att anstränga sig lite haha. (Fick 100% i culinary btw)
 
Resten av veckan har varit rätt rolig. Hade play rehearsal tisdag och torsdag, och jag älskar det! I tisdags skulle vi komma på våra karaktärers spirit animals, och vi kom fram till att min var en mygga haha. Jag är väldigt irriterande, och ingen vill ha mig där= mygga! Sen skulle vi säga våra lines samtidigt som vi låtsades vara våra djur. Kan säga att vi alla nästan låg på golvet och skrattade när en mygga, ett lejon (med en nål i tassen), en apa, en hundvalp, och en späckhuggare gör en komedi. Det var så konstigt, och det blev så crazy! 
 
Dagens repitition bestod mest av att försöka hitta våra karaktärer och hur vi ska framställa dem. Min är lite svår då jag ska vara högljudd och arg under första halvan. Jag ska skrika och skälla på min "man", vilket är tvärt emot hur jag är i verkligheten. De sa åt mig att vara arg, men när jag är arg blir jag tyst haha. Fixade det ganska bra i slutet i alla fall, och det var kul att skrika allt vad jag kunde haha. 
 
Imorgon är det fredag, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra efter skolan. Antingen blir det utekväll med Sam och Deandre, party med några andra vänner, eller stanna hemma då Ally kommer hem. Vad det än blir så blir det bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu