Hawaii Day 1- Travel

Åkte till SeaTac tidigt lördag morgon och chackade in. Var tvungen att ta ett tåg från terminalen till gaten, men det gick bra som tur var haha. Väl där köpte jag frukost, och lunch att äta på flyget. Hade två säten helt för mig själv på  planet vilket var underbart då jag kunde stäcka på mig hur mycket jag ville, och kunde göra saker i fred.
 
Tog ca 5,5 timme till Hawaii, och väl där träffade jag några andra utbytesstudenter som hade kommit. Vi åkte tillsammans till hotellet och hade ett litet infomöte. Fick välja vilken grupp ville vara i, våra rumsnycklar, och tröjor. Jag var den första i mitt rum som kom, så tog den bästa sängen, och top drawer haha. Gick sedan runt och kollade in hotellet, staden, stranden osv med några andra tjejer.
 
På eftermiddagen kom mina rumskompisar, Emma från Norge, och Marianne från Frankrike. Så härliga tjejer, vi umgicks inte jättemycket under veckan, men när vi var på rummet hade vi riktigt kul. Gick till stranden med Marianne och några killar, och vi kollade på solnedgången som var över havet. På kvällen fick vi middag och hade ett arrival meeting med info om veckan. 
 
Totalt sett var vi 97 studenter från 16 länder. Tror vi var runt 10-12 st från Sverige. Även fast vi umgicks allihopa så blev det små grupper med folk man umgicks mest med. "Min" grupp bestod av två tyska killar, tre tyska tjejer, två finska tjejer, och två danska tjejer. Alla var riktigt härliga, och vi är definivt den bästa gruppen ever hahah. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu