Bethel Concert Choir Festival

Igår var det våffeldagen, så det var vi ju såklart tvugna att fira! Lite annorlunda då jag vanligtvis äter det till middag, men i USA är våfflor i stort sett bara frukost.

Efter en lång skoldag och repetitioner var jag hemma en halvtimme. Mitt skoldistrikt hade en festival med alla Concert choirs (de bästa körerna) så både Anna och de flesta av mina vänner sjöng. En av grupperna gjorde ett sång och dansnummer och det var som att se glee haha. 

Efter konserten åkte vi och åt froyo. Lite roligt var att halva GK choral kom dit med så pratade lite med några kompisar. Vid halv tio åkte vi hem och då var det bara att sätta sig och öva inför spanska provet jag hade idag haha



GKs ensemble 

Alla i middle school 


Alla i high school (GK är de blåa personerna)


Lärde oss göra mug cakes i Culinary... Inte så svårt men ganska så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu