Saturday 1/17

Började dagen med ett underbart skypesamtal med mina föräldrar, finns verkligen inget bättre! Förstår inte hur utbytesstudenter klarade sig med brev innan internet kom, jag skulle ha längtat ihjäl mig efter mina föräldrar... Vi har börjat planera inför när de kommer hit (!!) och jag kan knappt vänta. Samtidigt vill jag inte åka hem, ååh mixed feelings på hög nivå. Anyway, de+ förhoppningsvis min bror kommer hit några dagar innan graduation och så kommer de vara här i ca 1,5 vecka innan de åker hem igen och jag säger hejdå till alla. Vi kommer åka runt lite i Washington och kolla på grejer, fira födelsedagar (min 18-årsdag, pappas och min brors), min graduation, Allys college graduation osv. Ska bli så kul att visa mitt liv och var jag levt det senaste månaderna. 
 
Vid halv ett hämtade Sam mig och Deandre och så åkte vi och åt lunch på Pho. Det är en vietamesisk restaurang som jag hört massor om sedan jag kom hit och nu fick jag äntligen prova det. Deras huvudrätt är nudelsoppa med biff i och den var jättegod! Blev som vanligt massa kladd då jag inte kan äta nudlar/spaghetti etc normalt, men som tur var drällde vi allihop hahaha. Innan vi gick därifrån fick vi guavagodis som också var gott. Vi åkte till the mall och kollade efter Seahawks-tröjor och bikini. Hittade inget av det, men köpte en bodylotion då det var 75% off Bath and Bodyworks (love that store!!). Efter det åkte vi till SubZero och åt glass. Lite roligt var att jag var den enda som hade varit där så utbytesstudenten fick visa amerikanerna hur det gick till haha. På vägen hem stannade vi på donken och köpte pommes (jaa, det här med nyttig mat går bra hahaha). Hade det i alla fall kul med Sam och Deandre och det var kul att hänga med dem igen!
 
Hann i stort sett bara hem innan jag och min vmamma åkte till Ross för lite shopping. Köpte en klänning till Winter Dance som är nästa vecka+ två bälten. Hade inte tänkt gå då ingen annan verkade vilja men Sam övertalade mig att gå med henne och hennes kompiar. Ska bli kul, ännu mer amerikanska grejer! Efter det åkte vi och hanlande mat. Köpte på mig risgrynsgröt som jag nu har hittat i affären, så himla glad då jag började få cravings efter det haha.
 
Åkte hem och åt middag och sedan spelade vi spel resten av kvällen. Guess who won? ;)
 






Jag och min värdfamilj spårade lite när vi spelade hahah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu