Pack the Gym

Hade en väldigt skön 2h late start idag, trots extra sömn har jag varit väldigt trött dock. Late start= halvtimmeslektioner vilket alltid är kul. I vanliga fall får vi inget gjort, men idag hann vi med småsaker som super secret pop quiz (not so super secret haha), jobba på min salladskål, notes, få mer vänner, örhängen och scripts. Är så glad över att vi har grupparbete i US history för det har gjort att jag lärt känna två personer de senaste dagarna och vi har jättekul tillsammans. Förhoppningsvis ska vi ut på fredag och hitta på något! 

Vid fem åkte jag och några vänner till dominos och åt världens godaste pizza. Sedan åkte vi vidare till skolan och Pack the Gym. Det är ett program som olympiska kommittén har skapat där special ed kids och personer från skollaget unify och spelar tillsammans. Idag var det basket mot Bethel och trots förlust var det jättekul! Det var så himla bra stämning i the gym, alla hejade på alla och spelarna var så glada att vi blev glada också. Nästa år ska de börja med soccer, bowling, flaggan och något mer också, himlans bra idé! 

GK i orange 


And the gym was packed!

Obligatoriska selfies med my girls. Även Marie joinade oss haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu