Julklapp

Glömde helt att berätta om vad som hände natten till julafton. Jag drömde på engelska!!! Vad jag har hört behärskar man inte ett språk förrän man drömmer på det, och äntligen hände det mig! Visst har jag tänkt på engelska sedan min första månad här, och min engelska blir mer och mer flytande, har fortfarande en accent men den har minskat också. Vissa tror inte ens att jag är från ett annat land, och även fast det vet det får jag massor med beröm för hur bra jag är på engelska. Roligt nog räknar jag fortfarande på svenska, försöker på engelska men det är alltid på svenska först haha. En riktigt kul överraskning och julklapp blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu