Half day

I tisdags slutade jag 10.05 eftersom vi hade halvdag. Varje lektion var 21 minuter lång, och vi fick förvånadsvärt mycket gjort haha. I ceramics hade vi "prisutdelning" och jag fick en award för excelency in ceramics vilket var jättekul. När jag kom hit hade jag aldrig håll på med lera, och nu några månader senare är jag flera skålar, vaser och plates rikare. I marine biology hade vi prov vilket jag tror gick bra. Kollade på film i två klasser och sedan var dagen över. Åkte hem och skypade med världens bästaste tjejor! Pratade i 1.5 timma om allt och inget, och det var så underbart! Det är knappt som jag är i en annan världsdel, vi pratar på som vanligt och det är som att vi sågs igår. Är så glad för det, skulle inte vilja vara utan dem!! 
 
Vid 12 kom Jen över med cheap pizza! Kanske är konstigt att jag säger cheap om den, men det är bara det vi kallar pizza från Little Ceasar's. De kostar 5 dollar och är supergoda, inte värsta fina pizzan, men helt perfekt för oss. Och Jen är så gullig och köper pepperonipizza trots att hon hatar pepperoni, bara för att jag gillar det. Hon gör samma i skolan, köper pizzan med mest pepperoni på och ger dem till mig haha. True friendship här... Vi kollade i alla fall på Annie och senaste avsnittet av PLL. 
 
På kvällen åt vi middag på en mixikansk restaurang tillsammans med farmor och farfar. De och Anna hade varit på en boksignering och eftersom vi skulle på chior practice var det lättast att träffas och äta tillsammans. Älskar dem dock så det är inget jag klagar på. Fick dessutom left overs som jag åt till lunch idag, win-win!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu