Friday Night Out

Sam kom alltså hem till mig fredag kväll och fixade min makeup. Jag kan göra basic smink, men när man har en kompis som ska bli en makeup artist så får hon gärna exprementera med mig haha. Anyway så fixade vi det, mitt hår och kläder och åkte till the mall. Gick runt där för att kill some time och visa hur snygga vi var haha, och visst vände sig killarna om en extra gång ;) Vid halv åtta åkte vi till Deandes jobb, men han var tvungen att jobba över så vi satt i bilen i en halvtimme och tog massa selfies. När han äntligen var klar och hade bytt om till snyggkläder åkte vi till Applebee's och åt steak. Oh My God säger jag bara, det var den godaste steaken jag ätit! Vi började nästan gråta när den var slut hahah. Vi åkte vidare till bion och köpte våra biljetter och sedan till Safeway för godis och dricka. Vi såg "The Boy Next Door" och den var riktigt bra!! I vår tidning hade den fått 0 stjärnor och kritikerna sågade den totalt, men jag tycke den var bra.. Kille med six pack, vad mer behöver man? Oh well, det var min grymma fredagskväll. Klä upp sig, middag, bio och vänner är allt man behöver för en perfect night out. 
 
Kom inte i säng förrän vid halv tre så tog en regäl sovmorgon lördag. Spenderade halva eftermiddagen med serier och filmer och sedan åkte jag med min vmamma och Anna till the mall. Köpte en Seahawks-tröja som jag ska ha nästa söndag under Super Bowl och ett par flipp flopps till Hawaii. Vi åt middag på Panera, jag trodde det var ett snabbmatsställe, men de hade riktigt goda smörgåsar och vi satt vid en öppen spis och hade det mysigt. På kvällen kollade vi på Big Hero 6 och sen gick jag och la mig.
 
Idag var det kyrkan som vanligt. Vi fick doughnuts i söndagsskolan vilket var pretty awesome och vi sjöng under gudstjänsten. Tror inte jag har något annat planerat idag förutom kanske lite bakning. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu