Finals

Nu är alla finals klara och jag kan tillägga att jag fick A på alla hahah (eller A- i historia men vem räknar +/-?). I torsdags hade jag i ceramics och US History och idag har jag haft i algebra, marine biology och jewelry. Alla prov var superlätta med multiple choice, sätta namn under bilder, och one paragraph answers. Jag trodde det skulle vara mycket svårare eftersom det är repitition från september, men jag behövde inte ens plugga haha. Amerikansk skola är så himla lätt, förstår verkligen inte de som tar samma kurser som jag och får F... AP level verkar vara ungefär som våra kurser och man tar max två av dem per semster. Måndag är sista dagen av terminen, tisdag är halvdag och onsdag börjar jag mina nya kurser. Kommer ha culinary och video production vilket ska bli kul. Kommer kanske ha spanska också i stället för matte, ska till min counsler på torsdag. 
 
Ikväll skulle det ha varit Winter Dance i skolan, men den blev inställd. Det är faktiskt lite småroligt, av 2000 elever på skolan hade EN köpt biljett, och det var han som organiserar det. Hahaha tycker synd om honom men det är roligt på samma gång. Trots detta ska jag och några kompisar klä upp oss och gå på "finmiddag" för att fira att finals är över. Sam kommer över vid sex för att fixa mitt år och makeup! Efter middagen ska vi på bio och sen får vi se om vi hittar på något mer, tror inte det dock då filmen slutar vid midnatt. Ska bli kul att umgås med folk efter denna vecka av ensamhet (dramatisk här haha, men alla har pluggat som crazy inför finals). Vet inte annars vad som händer i helgen, hoppas på att det blir något äventyr haha. 

Plugga, vad är det? Hahah

Har börjat göra mug cakes då de är så lätta och goda saker. Igår gjorde jag ett bra mellanmål med havregryn, banan och ägg. Idag gjorde jag en lite mer efterrätt med choklad. Kommer definitivt göra mer av det här!
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu