Finals och Pris

Tillbaka till skolan idag och det känns som jag varit ledig i flera veckor haha. Tyvärr blev det ingen mjukstart för denna vecka har vi finals! Jag vill slå till den som kom på att ha test i allt man lärt sig under året, i alla ämnen, under två dagar... Torsdag och fredag kommer vi alltså ha prov i sex ämnen (fem för mig dock då vi inte har något i engelskan). Har suttit med US studies hela dagen idag då vi har sex kapitel att täcka. Tack och lov får vi ha ett papper med all info på, men det tar ju ett tag att skriva det. Orkar inte med det här, i stort sett inga läxor alls och jag har baga pluggat till två prov och så kommer det här. Tyvärr har det stor inpackning på betyget så måste plugga. Blä för finals...

Fick mitt certifikat från självaste guvernören av Washington idag. Fick det eftersom jag gjorde en dekoration till  hans julgran haha. Men ändå rätt häftigt, hur många (speciellt utvytisar) kan säga att de har fått en award från en guvernör? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu