Bad Day

Haft huvudvärk och ont i magen hela dagen. Extremt trött och jag ville bara gå tillbaka till min säng. Prov i algbra, inte svårt alls men ändå ett prov. Min salladskål blev inte alls som jag hade tänkt mig men jag hoppas att jag kan fixa det imorgon. På grund av att jag mådde dåligt blev det ingen träning vilket också suger. Som det inte kan bli värre började jag längta hem ett tag. Nej denna torsdag vill jag mest bara glömma bort. Skönt med fredag imorgon och sen blir det en extra lång helg för det är MLK Day på måndag. Hoppas alla andra haft en bättre dag än jag!

Dissekerade musslor i marinbiologin idag. Tog typ 10 minuter bara att få upp den hahah

Kommentarer
Postat av: Ditt största fan! :D

KRAM!! <33

Svar: Kram:**
Louise Eklund

2015-01-16 @ 09:08:06
URL: http://amandahermansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu