London Suite

Kom till skolan imorse och fick en call back, en till audition alltså. Nästan alla hade det, men några hade plockats bort tyvärr. Vi gjorde endast cold readings och jag fick prova lite olika roller. Den första jag gjorde gick uselt, trodde nästan det var kört. Men sen gjorde jag två till som gick jättebra!! Alla var så duktiga, och ALLA (även de som varit med alla år och haft huvudroller) var nervösa över the cast list.

Vi har en Facebooksida där den skulle läggas upp ikväll så gissa om vi alla satt och refreshed our pages haha. Var nära att ge upp och gå och lägga mig när min mobil pep till. Gissa om jag blev chockad när det visar sig att jag har en av huvudrollerna!!! 

Teatern heter London Suites och utspelar sig i nutida London. Det är fyra scener med olika personer i dem. Jag är i den sista, den allra mest komiska, vilket jag älskar! Jag kommer spela Annie, en amerikansk kvinna som åker till London med sin man för att kolla på Wimbledon. Dock tappar vi bort våra biljetter och min man skadar ryggen, och som grädde på moset ska Kevin Costnee bo i vårt hotellrum! Kommer bli så himla kul, och jag är så pepp! Är jättebra vän med en av killarna i min scen, och de andra verkar också härliga att vara med! Can't wait until Wednesday!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu