Fast Food

Fast food är ju någon många förknippar med USA. Och jag måste erkänna, man äter det mer än i Sverige. Finns hundratals olika, och jag har nog inte ens provat hälften, men här är mina favoriter än så länge: 
 
Jack in the Box
Hamburgerställe, typ som donken. Deras hamburgare är goda, men rätt så nasty då det bokstavligen droppar fett från den... Anledningen till att jag gillar restaurangen är för att de har himmelskt goda mozzarella sticks, och curly fries haha.
 
 
 
The Orginal Pancake House
Många tycker IHOP är bäst, de har inte varit på TOPH! Gratis varm choklad+ refill. Dessutom är den sååååå god, dog nästan när jag drack den. Sen har de massor med olika pannkakor att välja mellan. Senast valde jag en med ananas och tropisk sås, mmmmm.
 
 
Little Ceasar's
Cheap pizza som vi brukar kalla den. Inte bästa kvalitet, men man får en hel pizza (2-3 personer kan dela) för fem dollar!!! Standard när vi har tjejkväll och liknande, den är helt enkelt bäst!
 
 
Taco del Mar
Sen jag kom hit är mexikansk mat det bästa jag vet! Varför har vi inte mer sånt i Sverige? Tror det finns en restaurang i hela Eskilstuna... Finns mycket att välja på men min favorit är tortilla med ris, kyckling, guacamole, sour cream, black beans, salsa, och ost. Kommer verkligen sakna det här när jag kommer hem!
 
 
Buffalo Wild Wings
Nummer ett av alla restauranger, fast food eller inte. Kycklingvingar i någon sås som smakar gudomligt!! Man bara måste ha mer och mer (vilket inte är så bra, men det är såååå gott). 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu