Audition

Idag gjorde jag min audition till the spring play! Har aldrig varit med i en teater förut, men det gick faktiskt rätt bra. Vet inte alls om jag kommer med, det var många andra där som också var superduktiga, men jag hoppas jag får i alla fall en liten roll. 

Audition gick ut på att först framföra en monolog inför the directors och alla andra som gjorde audition. Sedan gjorde vi en så kallad cold reading där vi fick utdrag från teatern och skulle framföra scenen utan att öva innan. Jag tyckte nästan det var lättare än monologen, och mycket roligare! 

Imorgon bitti kommer det finnas en lista med call backs, och de måste göra mer cold reading. Det betyder inte att man är dålig, de vill bara se dig mer. Imorgon kväll kommer de posta the cast list i vår Facebookgrupp, nervöst!! 

Åt middag på en restaurang ikväll och firade att vi sålt det gamla huset. Beställde stuffed kyckling wrapped i prosciuttoskinka. Såg ut som en vulkan så vi döpte den till mount chicken. Förlåt för all svengelska, orkar inte translate i Google translate hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu