Strike

Sista dagen i drama idag. Hade strike vilket betyder att vi tog ner alla väggar, städade omklädningsrummen, tog unan sminket och costumes, och bort med alla möbler. Scenen blev så tom (och vi med). Nu är vi officiellt klara och det var riktigt sorgligt. Alla seniors skrev sina namn på hyllorna där gamla elever har skrivit sina. Kommer verkligen sakna min dramafamilj! Vi ha spenderat timmar med varandra varje dag de senaste månaderna, och nu är vi klara. Usch

Efter det åkte jag, Bruna och Sophie till jack in the box och starbucks. Vi väntade på att Marie skulle bli klar med drivers ed och när vi hämtade henne åkte vi till art crate. Det är samma ställe som alla football games har varit, men idag kollade vi på Jen och Janes Lacross game. Första gången jag såg det på riktigt och det var väl lagom roligt. Det var varmt och skönt i början (varit 23 grader och sol, mmmmm), men vid åtta blev det kallt. GK vann sin första match med 14-8 tror jag, go Eagles!

*tears*

Lite bilder från i torsdags:

Emily, jag och Jaron
Stephen och jag

Jag och Jaron



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu