Last show at GK

Sista föreställningen är över, och min tid i drama club lika så. Låter så dramatiskt haha, men det är sant. Har aldrig kännt att jag vill stanna kvar i USA så mycket som ikväll. Under 2,5 månad har vi jobbat med London Suite. Övat repliker, analyserat våra karaktärer, repat på scenen, provat smink och håruppsättningar, och haft klädparad. Vi har varit i skolan på helger för att bygga scenen och fixat lampor. Vi har skrattat, gråtit, och sovit tillsammans. Dagarna har varit långa, men vi har tagit oss igenom det tillsammans. Vi genomförde tre föreställningar perfekt, och hade så kul. 
 
Efter sista scenen var klar gick vi alla ut och bugade. Vi gav blommor till våra två fantastiska directors, och alla seniors (+jag och Bruna) fick också blommor då det var vår sista gång. Vi åkte till en restaurang för efterfest och var där till efter midnatt, bara åt och hade kul tillsammans, och några höll tal som vi alla grät till.
 
Jag har fått en andra familj under den här tiden, och jag önskar jag fick göra det igen nästa år.
 
 
Kaitlin, Amanda, Tyler, Matthew, Emily, Stephen, jag, Sophie, Justin, Jaron, Ryan, och Abby
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu