Hell Week

Förra veckan var hell week i drama. Anledningen till namnet är att vi repar, repar, repar i flera timmar. Vi började klockan 2 och slutade vid 8... Alla var sjukt trötta, och det var den jobbigaste veckan helt klart, men samtidigt var det såååå roligt! När vi inte var på scenen provade vi make up, klädprovning, eller bara satt och pratade. Vi hade middag mitt i och då åkte vi till något ställde och beställde mat. Inte det nyttigaste då det blev Jack in the Box, Donken, och Taco Bell/KFC, men det var kul att bara umgås. Känner ju de flesta sen tidigare, men det blev mer bonding och jag uppskattar verkligen alla som är med! 
 
På torsdag är det dags för första föreställningen, hur sjukt? Är jättenervös men så peppad! Vi kommer ha tre dagar med full costume, make up och hår. Tre dagar kvar av rep, och sen tre dagar med förställningar. Önskar att vi hade mer tid tillsammans, men vi är redo nu. Efter flera veckors rep är det upp till bevis, hoppas allt går som planerat haha. Förra veckan avslutades med att jag inte fick någon "dålig" kritik, eller mer inget jag behövde jobba på. De sa att "äntligen har du blivit en bitch!". Hahah, min roll är jättebitchig och irriterande och jag har haft lite problem med att få det trovärdigt. Det är svårt när man ska skrika allt vad man kan på sin kompis!! Men det är också riktigt kul hahah

Aaron, Bruna och jag

Kaitlin, jag och Bruna


Kommentarer
Postat av: Ditt största fan :D

Lycka till Louise!! Önskar jag kunde se.. ;) <333

Svar: Tack mamanda! Se mig som en bitch eller?;) <33
Louise Eklund

2015-04-13 @ 08:36:47
Postat av: Ditt största fan :D

Haha jaa såklart ;) nej men överhuvudtaget :) <33

2015-04-13 @ 21:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu