Åtta månader

Hade tänkt skriva ett inlägg i söndags då jag varit i USA i hela 8 månader, men internet la av så det gick inte. Mina känslor om det är helt upp och ner. Vill hem och vill stanna kvar. Tänker inte gå in mer på det just nu, det får bli en annan gång. 
 
I lördags kom min video production group hem till mig. Vi har en saga som uppgift, och det blir lite bättre om man filmar någon annanstans än i skolan. Vi har "The Fairy" som handlar om två systrar och en fé. Den söta systern (som familjen hatar) ska hämta vatten och träffar en fé. Hon är snäll och får som en gåva att varje gång hon pratar ramlar juveler ut ur hennes mun. Dumma systern vill såklart också ha det så hon går och hämtar vatten. Fast hon förolämpar fén och får en förbannelse. Varje gång hon pratar kommer ormar ut ur hennes mun. Söta systen gifter sig med en prins, och den dumma systern dör. Snipp snapp slut så var den sagan slut haha. 
 
När de hade åkt hem åkte jag med Kate till Tacoma Mall. Hon åker hem tidigt och hinner inte shoppa prom dresses med oss andra så jag hjälpte henne med det. Hon hittade en helt okej klänning som hon kanske kommer köpa. Jag provade några också men hittade ingen jag verkligen ville ha. Vi ska åka dit imorgon igen så får vi se om vi hittar något. Vi missade en bröllopsbutik som har massa klänningar, på deras website finns massa fina så hoppas jag hittar min imorgon! Har ett tag kvar dock då prom inte är förrän den 6 juni. 
 
Vi åt middag på en sushirestaurang och jag åt faktiskt en med lax i. Min favorit är dock sötpotatis haha. Vid sex kom Kates värdmamma, Kaitlin, Sophie, och uncle Tim (eller Mr. Stave som vi måste kalla honom i skolan) och hämtade oss. Vi åkte till en bio och kollade på Cinderella. Det var en grym biosalong, med fotöljer! Och inte nog med att de var superbekväma, man kunde fälla ut fotstöd och fälla ner ryggen. Heaven!! Filmen var väl sådär, inget jag hade valt att se. Kate och jag satt i stället och skrattade åt hur många regler hon skulle bryta om hon var en utbytesstudent. Vi kom fram till att hon skulle bli hemskickad haha. 
 
Laxsushi

Sweet potato
<3



Något suddig bild, men ni ser fotöljerna i bion
25 grader och sol idag! Och mitt älskade berg var så fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu