The mall

Lokal tid: 13.17

Efter skolan igår åkte jag och min favoritbrasilian Bruna till the mall för välbehövlig shopping. Det är svårt att hinna titta på allt när vi för det mesta är minst 10 personer som shoppar, så nu bestämde vi oss för att åka bara hon och jag. Vi gick in i varje butik och shoppade loss på kläder och smink. Tog en paus efter ett tag och köpte pretzelbitar och satt och pratade. Vi har båda haft en uppochner-vecka men nu ska det bli ändring på det! Var så mysigt att bara sitta och prata om allt konstigt och underbart som händer i USA med en person som verkligen förstår vad man menar. Åkte hem till mig och åt middag med min vfamilj, lyssnade på brasiliansk och svensk musik (musiken på homecoming sög ju haha) och åkte sedan till Jen där resten av tjejerna var. 

Idag har min vfamilj en halloweenfest så kommer träffa mina kompisar igen och andra vänner från kyrkan, det ska bli riktigt kul! Ska vara frihetsgudinnan, måste bara fixa till min krona! Bilder kommer upp imorgon! 

Varken halloween eller Thanksgiving har varit men det hindrar inte amerikanare från att öppna julbutiker haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu