Mixed day

Lokal tid: 10.28

Hade en dipp igår och längtade hem rätt så mycket. Ingenting är dåligt här borta så jag tror att det kan vara så att "the honeymoon phase" har slutat. Det är en term min local coordinator använder för de första 2-3 månaderna. Nu börjat allt bli normalt, skolan är inte längre lika spännande, jag har kommit in i engelskan och jag har hittat mina vänner. Bestämde mig i alla fall för att skippa XC och åka hem direkt efter skolan. Umgicks med min vmamma och syster hela kvällen, och det var precis vad jag behövde. Vi bakade inför vår fest imorgon, åkte ut och åt (checkade av Philly Steak Sandwich från min bucket list, mycket god) och det bästa av allt: jag carvade min första pumpa! Min vmamma hade köpt två stora till min syster och mig och en liten till sig själv. Började med att ta ut all guts vilket var kladdigt men kul! Sedan carvade jag ut ett ansikte som jag tyckte var fint. På kvällen tog vi ut dem och satte ljus i mitten så de lyste upp entrén så fint! En dålig dag som slutade jättebra! :D

My pumpkin!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu