Mat och musik

Lokal tid: 21.33

Två helt vanliga skoldagar har gått, inte gjort något speciellt vad jag kan minnas. Kommer ni ihåg att vi gjorde en mat-bucket list till mig förra veckan? Har nu börjat pricka av maträtter. Åt min första peanut butter jelly sandwich igår och det var riktigt gott! Hade biscuits and gravy till middag vilket är bröd/scones i en korvsås typ. Var gott, men brödet kunde lika gärna ha varit bredvid haha. Åt chicken pot pie idag och det är nog min nya favorit här borta. Kycklingpaj med grönsaker i och typ sås också? 

Ikväll var jag på en orkester- och körkonsert i skolan. Var en kort konsert men många av mina vänner är med där så det var kul att titta på. Fick lite flashback till våra konserter i högstadiet, vi var såklart bättre 9k ;) efter det åkte jag med mina vänner+deras mamma och köpte glass vilket var ett bra avslut på dagen! 

Stråkorkester

Kören (som jag var med i några veckor)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu