Helgen

Lokal tid 21.05

Lördag var det halloweenfest hemma hos mig! Hela dagen gick åt till att göra mat/godis/kakor ihalloweentema. Gjorde häxhattar, spindlar och vampyrer som blev väldigt bra och väldigt goda! Vi var runt 50 personer i huset från kyrkan, vänner, familj och mina vänner. Alla var utklädda, mer eller mindre extremt men alltså det skulle aldrig hända i Sverige känns det som. Jag har i alla fall aldrig varit med om något liknande. Vi hade det så himla kul, spelade spel, sjöng och dansade och tävlade. En riktigt lyckad kväll! Bjöd på djungelvrål också, ska försöka få upp videon på min kompis som nästan kräktes hahah

Söndag kväll åkte jag och min youth group till Maris Farm och gick genom en hunted forest. Det var jätteläskigt men samtidigt så himla kul! Skypade med mina föräldrar också, love you mom and dad <3

Vampyrmubkar som även fick extra ögon, braces, horn osv. Det spårar ibland med mig och min lillasyster...

Pumpor, spindlar och häxhattar


My awesome friends and I


Bruna and I aka Afrodite och Lady Liberty

En 2,5-3m clown som sprang (japp, sprang) runt och skrämdes 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu