Härlig dag

Lokal tid: 21.52

Härlig dag med massa skratt under lektioner, lunchen och practice. Kommit närmare mina vänner och det känns underbart! Efter XC åkte jag, Brook och Amanda till Starbucks, var riktigt mysigt och så nära en fika jag kommit sedan jag lämnade Sverige. Provade en pumpkin spice frappochino, inte jättegod så kommer fortsätta prova olika drycker där. Kaffe är ju inte min favorit men frappochino är typ milkshake vilket är jättegott! Pratade om skolan, Brook som är hemskolad (men tränar med oss), filmer, böcker och mycket annat. Var riktigt kul och vi kommer definitivt göra om det igen snart. 

Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt och bakat cupcakes till min värdsysters kalas. Hon, hennes vänner och mina värdföräldrar åker iväg till ett ställe i helgen där de ska göra någon magisak och bada. Hade egentligen tänkt följa med men på lördag ska jag och några tjejer handla klänningar till homecoming så missar det tyvärr. Dock börjar roligheterna redan imorgon då några av dem kommer hit och ska sova över! Blir nog en kväll/natt med mycket skratt om jag känner oss rätt!

Hade lite bilder att dela med er men appen verkar ha uppdaterats och jag vet inte hur man laddar upp dem... Ni får se dem i helgen i stället! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu