Matkoma och shopping

Lokal tid: 21.42

I lördags åkte vi till Camano Island där en vän till min vfamilj bor som fyllde 60 år. Träffade nya människor, mina farföräldrar och nära vänner till familjen. De som var värdar är alla hobbykockar så maten var definitivt inget att klaga på! Dumplings, ostar, vitlöksbröd till förrätt, grytor, sallader och lasagne till varmrätt och till efterrätt var det äppelpaj, bread pudding, brownies och en caramel rum sauce som jag skulle kunna hälla i mig haha. Gick nog upp 5 kg bara under den dagen. Från huset hade vi en utsikt över en sjö och med alla berg i bakgrunder var det helt magiskt! Vädret var perfekt och när solnedgången kom blev det bara vackrare! 

Idag började vi i kyrkan och sen åkte vi till en läkarmottagning då jag behövde en sport physical för basketen. Väntade i två timmar och undersökningen tog 10 minuter... Var vrålhungrig efter det så vi åkte till the mall och åt lunch. Letade runt efter en vinterjacka som jag tillslut hittade på macy's! Veckan har varit roligt kall och jag som bara hade en regnjacka har fryst mycket. Nu ska det bli varmare igen (precis när man köper en jacka), men ändå bra att ha en om det blir kallt. Passade på att fixa naglarna när vi var där, bara en vanlig manikyr men man ska ju skämma bort sig ibland! 

Måste passa på att skryta lite och säga att GK vann andra play offen i lördags! En till och om vi vinner den går vi vidare till State!!!!! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu