Helgen

Lokal tid: 20.52

Efter skolan i fredags åkte jag hem till en kompis och hung out. Vi gjorde mac&cheese, kollade på film och lekte med hans lillebror. Pratade lite om allt möjligt, och bara tog det lugnt. På kvällen åkte vi till första play off matchen, som GK såklart vann! Det betyder att vi går vidare till andra playoff och är ett steg närmare att bli Champions!! Stannade bara 1st quarter för det var så kallt och jag var trött haha. Mina systrar hämtade mig och vi åkte och köpte froyo, sen åkte vi hem och kollade på film.

Lördag gick vi på bio och såg the Maze Runner som var så himla bra!! Var den första bra ya filmen på länge, hoppas verkligen de gör fortsättningarna! Det var en tidig visning så efter åkte vi till parken och promenerade med hunden och sen åkte vi hem och gjorde middag. Bakade en kladdkaka också eftersom det var kladdkakans dag i fredags! Tror mina systrar tyckte om den så blir att göra en till när mina vföräldrar kommer hem. 

Idag var vi först i kyrkan, sen har jag mest bara pluggat och slappat hela dagen. Blev en spontanskype med min bror vilket var kul, vi har inte pratat på typ två månader! Nu ikväll har vi spelat spel och snart måste jag gå och lägga mig eftersom det är skola igen imorgon. Som tur är är det en kortvecka med 3,5 dagar (ledig på tisdag, late start på onsdag)! Snart Thanksgiving break också, tagga!

Måste såklart säga GRATTIS PÅ FARS DAG VÄRLDENS BÄSTA PAPPA! Är så glad att jag har dig, vi får fira dagen i juni i stället haha! 

Jag och min lillasyster byggde ett fort där vi också har sovit två nätter! Väldigt mysigt och varmt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu