Arsenic and Old Lace

Lokal tid: 06.10
 
I torsdags hade skolans fall play premiär! Då jag känner ca 85% av de som var med (alla mina vänner här borta basically haha) gick jag ju såklart! Det var en rolig men konstig play (teater/pjäs låter jättekonstigt..., usch för svenska haha) som handlade om två gamla damer som dödar ensamma män då de tycker det är snällt. Deras nephew får reda på det och sen går det bara utför haha. Alla var så duktiga, speciellt Bruna som inte har engelska som förstaspråk men ändå lyckades framföra sina lines och agera! Var så stolt över dem, de har jobbat för detta under flera månader och extra mycket den senaste veckan, stannat till skolan till 21/22 på kvällarna! Sjukt bra gjort av dem! 
 
 
 
 
Bruna
Sophie, Kate, Bruna, jag och Kaitlin
Kate, Bruna och jag. Love these girls <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu