31 dagar

En månad kvar tills jag är på Arlanda och väntar på att få flyga till USA! Det är så sjukt, en månad är ingenting! Just nu är mina känslor lite överallt, ena studen (som just nu) vill jag bara åkaåkaåkaåka och andra stunden vill jag inget annat än att stanna kvar hemma. Det kommer vara så jobbigt att lämna mina underbara vänner och min familj, men jag vet ju att de kommer vara kvar om 10 månader också. Den kommande månaden kommer antagligen gå väldigt fort, precis som de 22 innan haha. Japp, jag började min nedräkning med 23 månader... Den kommer vara fylld med härliga stunder med min familj och vänner, packning (??? herregud) och pepp. En månad kvar tills min dröm går i uppfyllelse! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu