Sista terminen

Ingen missade väl att skolan började förra veckan skulle jag tro. Det var med blandade känslor jag började sista terminen innan USA. Jag vill att det ska gå fort så jag får åka till USA, det är ju min dröm! Men att lämna mina vänner och familjen är jätteläskigt, jag kommer verkligen vara helt ensam när jag kommer dit. Fast det är en del av anledningen till att jag flyttar, att jag ska tvingas ut ur min comfort zone och behöva prata med okända personer och lära känna dem. Jag tror att man blir mer social och bekväm med att prata med nya människor av att åka iväg ensam just av den anledningen att man inte har något val. 
 
Nu är det ju några månader kvar, vare sig jag vill eller inte haha, och de kommer vara fullspäckade med roliga grejer inför USA. Om ca en månad är det dags för tredje Get Ready-mötet, i maj är det avresemöte, jag ska till ambassaden i juni/juli för att få ett visum, utbytessträffar lite då och då med de andra som ska åka och det jag allra mest ser fram emot: att få min värdfamilj! 
 
På tal om värdfamilj har min kompis Ebba redan fått sin! Hon kommer bo i Michigan med en värdmamma som verkar helt underbar och värdsyskon som är de gulligaste jag har sett! Så jag tycker att ni kan kolla in hennes blogg, det är bara att trycka här eller klicka på hennes namn i länkmenyn.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu