2014

I ÅR FLYTTAR JAG TILL USA!! En av de mest underbara känslorna att äntligen kunna säga det. Kommer ihåg förra året när de som är iväg just nu skrev det och jag ville att 2013 skulle vara över så det blev min tur. Nu är det 2014 och i år, om bara några månader, står jag på Arlanda med en fullproppad väska, säger hejdå till min familj och går genom säkerhetskontrollen för att ta planet mot New York! Det känns fortfarande overkligt att jag ska flytta över Atlanten, men för varje dag som går känns det mer och mer verkligt. Nu är det 2014 och jag vet att det kommer bli ett grymt år. GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!




Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!
Du kommenterade på min blogg för ett tag sen och jag tänkte bara säga att jag har länkat dig där, så om du vill får du jättegärna länka min blogg på din också :)
Kram!

2014-01-01 @ 18:16:56
URL: http://amhe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu