Helgen

Lokal tid: 18.19

Denna helg har varit fullspäckad med saker vilket varit jättekul! Började med filmkväll i fredags. Hela tjejgänget åkte till Kaitlin och åt pizza och kollade på the fault in our stars. Vi är alla lika kära i den (och Augustus haha) så satt där och skrattade, grät och kommenterade alla scener. Mysigt att umgås igen utanför skolan, och kändes som jag var mig själv. Har varit lite ur fas de senaste veckorna men förhoppningsvis börjar det vända nu. 

Igår tog jag en efterlängtad sovmorgon och gick sedan upp och åt frukost i pyjamas. Den känslan haha. Är alltid sen på morgonen så sängen är så skön så får stressa i mig frukosten, helgen är efterlängtad med en lång frukost utan att behöva skynda mig. Vid 11 åkte vi mot Tacoma där vi åkte till nåt center som hade en julgransutställning. Tror det var 52 granar som var dekorerade i olika teman som frozen, leksaker, Seahawks etc. Åkte sedan mot Sea-Tac och hämtade upp Erics syster som är på besök några dagar. Släppte av henne och Eric på sjukhuset och jag, Anna och Sandi åkte till Annas taekwondoavslutning. Hon fick sitt bruna bälte (två till innan svart!!) och ett demo team hade uppvisning där de bland annat bröt plankor (ca 10st) eller betongblock (den bästa bröt 4 st med sin fot!!!). Kom hem, pratade med Erics syster och dekorerade vår gran. 

Idag fick jag ännu en sovmorgon, och pratade med Miche en stund. Bakade kakor då jag skulle på kalas hos Avy som fyller 18 år! Vi kollade på Harry Potter, åt pizza, doughnuts och kollade på hennes djur. Hon bor på en farm och har hästar, höns, grisar, änder och massa andra djur! Är nu hemma och tar det lugnt efter en full helg. Imorgon är det spirit week igen och första temat är pajama day, bilder kommer! 

Ha en bra vecka allihopa, vi hörs snart igen!

Tomten var på besök i skolan! Bruna, jag, Sophie, Jen och Kaitlin 


Vintema

Julgran fylld till bredden


Vår är inte så pjåkig (är det ett ord..?) heller


Anna 
Kaitlin, Avy, jag och Sophie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu