Dan före dopparedan

Vid tre-tiden kom Jen, Kaitlin, Kate, Micha och Tom över för att prova massor med amerikansk godis. Anledning är att vi utbytesstudenter alltid är helt borta så fort någon börjar prata godis eller beskriver något med hjälp av godismak/form etc haha. Så Jen åkte till the dollar store och köpte på sig olika sorter av typiskt amerikanskt godis. Jag la även till marabou och en twistpåse för att få in lite svenskt i det hela hehe. Gott var det och mitt nya favoritgodis är peach rings, persikosmakande geleringar typ. Annat vi provade var nerds (små sura eller söta godisar), peanut circus (skumgodis som inte smakade peanut haha), sour patch (vattenmeloner som inte var sura) och pop rocks ("exploderar" i munnen)+ annat som jag glömt namnen på. 

Senare på kvällen hade vi körrep som vanligt. Sjöng extra mycket på en sång då vi ska sjunga imorgon under julmässan. 

Ikväll har jag kollat på Chuck, Frosty the Snowman och Rudolf the Red Nosed Reindeer. Alla paket är också inslagna och klara så nu är det bara att vänta till juldagen då vi får öppna dem! Men ska även fira jul imorgon, vilket ska bli kul, mer om det senare!

God jul igen allihopa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu