Christmas Break

I fredags fick jag äntligen jullov! Var en ganska så vanlig dag i skolan, började halv åtta och slutade två. Hade prov i marinbiologi, tror det gick ganska bra vilket var skönt. Läste klart en bok+ kollade slutet av filmen för den i engelska vilket var väldigt sorgligt och vi blev alla sura på hur det slutade. Vi har läst en pjäs om the witch trials in Salem och vår favoritperson dog..ironiskt var att han hägdes och efter filmen slutade spelade vi hangman hahah. Kollade på the grinch i jewelry och resten av dagen kollade jag ikapp julkalendern. Började dock dagen men julklappsbyte i vår grupp, hur mysigt som helst. Vi stängde in oss i the career center (en av mina kompisars mamma jobbar där så vi slapp vara ute i kafeterian) och gav presenter. Fick julkort med fina ord, godis, en kopp, dekorationer, pannband och nagellack. Jag har verkligen underbara kompisar här och jag älskar dem så mycket!!
 
Efter skolan åkte jag hem och kollade på Guardians of the Galaxy med min vfamilj. Vid sextiden åkte jag till ett teriyakiställe och åt middag med tjejerna och sen vidare till skolan. Gick på min första basketball game, inte speciellt kul faktiskt haha. JV vann men varsity sög så det var tråkigt att kolla på. Pratade mest med Bruna och Kate haha. Hade huvudvärk dessutom så den där j**la klockan eller vad det är gjorde mig vansinning. Well well, så är det ibland.
 
Efter matchen åkte vi alla+ några jag inte känner så bra hem till Kaitlin och hade "julfest". Det innebar egentligen bara att vi åt chips, reese's och satt och pratade i flera timmar haha. Var mysigt och det var kul att lära känna de andra lite mer. Killarna åkte hem vid 11/12 och vi tjejer stannade kvar och sov över. Vaknade vid åtta-tiden och jag, Sophie och Bruna åt frukost medan de andra sov vidare. Kaitlins pappa gjorde våfflor och bacon, mums!! Jag var tvungen att åka tidigare för att hinna vidare till en familjegrej så sa hejdå till alla sovande människor och åkte hem. Superbra start på lovet var det i alla fall!

Från mina amerikanare. Mugg från Kaitlin (står espresso yourself), nagellack+klubbor från Melissa, candy canes från Amanda, kort från Marie och dekoration från Jen. Fick även ett blått pannband från Sophie


Från mina utbytesvänner. Supergulligt kort från Bruna (Brazil), nyckelring från Jane (Thailand) och choklad från Kate (både hon och godis från Kazakstan)
 
 
 
 
My girls <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu