Beach House

I fredags efter alla hade sovit ut något åkte jag, vsystrar och vmamma till vårt beach house. Tog nästan fyra timmar att köra, och åkte genom Oregon en bit så nu har jag varit i fem stater (bara 45 kvar haha)! Kom dit ganska sent, så gjorde middag, pusslade och kollade på film. I lördags åkte vi in i staden och köpte glass på ett ställe som hade 64 smaker att välja på! Tog oss ner till stranden som inte var så badvänligt med ca 5 grader i luften. Var ändå tvungen att doppa ena foten i vattnet så jag kan säga att jag varit i Stilla Havet också! Gick till ett museeum/affär och kollade på snäckor, djur och krimskrams. Var en mysig liten stad som jag skulle vilja åka till när det är varmt igen och bara gå runt i. Tillbaka i huset gjorde vi canvastavlor med olika citat som vi tryckte ut från en maskin. Femton stycken i slutändan, och vi höll på i några timmar haha. Det mesta ska vara i julklappsbyten, men en sparade jag och har satt upp i mitt rum "beYOUtiful". Kollade på fler filmer, bland annat "Ten things I hate about you" som spelas in i Tacoma/Seattle. Söndag morgon packade vi ihop våra saker och åkte tillbaka till Graham. Kort semester, men väldigt mysig och det var kul att bara umgås vi i familjen utanför hemma. 
 
Lite synd var att natten mellan fredag och lördag hade det snöat massor hemma, vilket inte är så vanligt. Visst finns det lite kvar nu med, men det mesta hade försvunnit när vi kom hem. Hoppas att det kommer mer snart igen så vi kan ha snöbollskrig och bygga snögubbar!
 
Söndag kväll innan Ally åkte tillbaka till college tog vi fram en av granarna inför jul. Den här är fake, men vi ska även köpa en rikigt och dekorera! Körde på frozen-tema med blått, vitt, silver och snö. Hade det rikigt juligt med julmusik, dekorationer, tomtemössor och snowfalke sandwiches. 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu