Älskar er

Igår blev en så otroligt bra dag och jag kände mig så älskad! Hade fått lappar från posten att jag hade paket att hämta ut så efter practice igår gick jag till postkontoret. Visste att ett var från min familj men den andra var ett mysterium. Det visade sig att det var mina bästaste vänner som hade skickat en hejdåprestent-som-blev-en-julklapp! Blev upphämtad av min vmamma och åkte hem för att öppna paketen. Från världens bästa familj fick jag några julklappar som nu ligger under granen samt massa julgodis! Marzipangrisar, marabou, skumtomtar, chokladtomtar var det bland annat, MUMS! I USA är inte marzipan så vanligt så för mig som verkligen avgudar det blev jag extra glad! I paketet låg även en julklapp från min andra bästaste vän, som jag kommer öppna på julafton!
 
I paketet från mina vänner låg det två chokladkakor (apelsinkrokant <33, you know me so well haha) och en bok fylld med bilder från de fyra år vi känt varandra! De hade alla tre även skrivit texter till mig, så himla fint! Började gråta när jag läste igenom det, älskar verkligen dessa tjejer och att vara ifrån dem är hemskt! Men jag vet också att vi kommer vara lika bra vänner när jag kommer hem, och i flera år framöver!
 
Inte nog med det, jag fick ett julkort från min farmors syster och hennes man! De är som en extra farmor och farfar och det betyder så mycket att de finns här för mig. Eftersom de inte har internet och kan läsa min blogg har vi skickat brev till varandra de här månaderna vilket är jättemysigt!!
 
Åååh vad jag är glad att jag har så underbara personer i mitt liv. Som en amerikan skulle säga: "I'm so blessed for these people". Tack så jättemycket mamma, pappa, Marcus, Miche, Julia, Lissie, Amanda, Gun-Britt och Einar! Älskar er!







Kommentarer
Postat av: Ditt största fan! :D

Vad bra att du tyckte om det! :) Love you!!! <33333

2014-12-18 @ 08:58:15
URL: http://amandahermansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu