One year!!

Idag är det exakt ett år sedan jag anmälde mig till Explorius och började uppfylla min dröm. När jag tänker tillbaka på allt som har hänt sen dess känns det som att det har gått så långsamt. Samtidigt känns det som det bara var någon månad sen jag började kolla på olika organisationer, hittade massa utbytesbloggar som jag gick in på flera gånger per dag och tillslut tog steget och skickade in en intresseanmälan till Explorius. Ett år senare sitter jag nu och väntar på alla ansökningspapper som borde komma snart så jag äntligen kan få göra saker som handlar om mitt utbytesår.
 
Idag har jag också anmält mig till två stycket Get Ready-möten som ska vara i Stockholm. Det första är den 12 oktober och det andra den 8 februari. Jag hoppas att jag kommer  kunna åka på mötet som är i november också. Roligt ska det i alla fall bli att få åka till huvudstaden och höra vad Explorius har att säga och jag hoppas att det kommer andra utbytesstudenter dit så man kan prata en massa om USA och så. Jag tror mina föräldrar och kompisar är lite trötta på mig ibland när jag babblar på om nästa år haha. Snart händer det alltså lite mer på utbytesfronten och då blir det lite roligare här på bloggen också!
                                                             
                                     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu