Förberedelsemöte 2

Åkte till Linköping igår för andra förberedelsemötet med Explorius. Temat var värdfamiljen och jag lärde mig faktiskt en hel del nya grejer. Vi fick veta hur familjer väljs ut, hur man matchas med dem och så. Det var inga referenselever där men Simeon som höll i mötet hade själv varit i USA så han berättade lite om sitt år. Träffade en annan utbytis där också så vi pratade lite om USA och det är helt sjukt hur peppad man blir! JAG VILL ÅKA NU!!!
 
Var såndana här lås på skolan där mötet var. Fick mig att tänka på skåpen som 
finns på high school i USA haha

Kommentarer
Postat av: Ebba

Åhh jag tänkte inte ens på skåpen... Hade ingen aning att de ens fanns sånna i Sverige, borde leta upp nåt och öva innan usa HAHA
Såå taggad för allt just nu, men först Stockholmsträffen!
Kramis!

Svar: Inte jag heller! Haha ja alla säger ju att de är så svåra att öppna haha
Ja den kommer bli så kul! Kram kram!
Louise Eklund

2013-11-17 @ 22:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu