Tacoma Mall

Äntligen helg!! Vaknade imorse och pratade med Michelle som fyller 18!! Grattis igen, hoppas du hade en bra kväll!!

Vid lunch åkte jag, Kate och Bruna till Tacoma Mall för flera timmars shopping. Det här mallet är mycket större än South Hill och de allra flesta kända affärerna finns här, till exempel Forever 21!! Hittade väldigt mycket kläder, mest sommarkläder som jag kan ta med till Hawaii men lite skolkläder också. Bästa köper var helt klart en bikini från Victoria's Secret, love it. Vi tog en paus och åt lunch på...wait for it...Sushi Express! Yes, jag Louise Eklund åt rå fisk, det trodde ni aldrig va? Kate var överpeppad på det så vi kunde inte säga nej. Provade lite olika, bara en med fisk i haha. Annat var gurksushi, sötpotatissushi och dessertsushi som bestod av ris, jordgubbar och ananas bland annat. 

Super Bowl imorgon, och vi är 12:or!!



Sushin åkte runt på en band och så plockade man på sig vad man ville äta. Kul men också irriterande att vänta på att få det man ville ha haha. Har varit på min bucket list dock så det var värt det


Isn't it gorgeous? Värd varenda krona



Kommentarer
Postat av: Julia <3

Omg jag älskar bikinin!! :D jag vill också ha en vs bikini.. ;) xoxo <333

Svar: Beställ från internet eller så kan jag försöka hitta den du vill ha här och ta med hem. Så himla fina allihopa!! Puss <3
Louise Eklund

2015-02-01 @ 15:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu