Semeldagen

Sista dagen på vårt minilov, men jag klagar inte. Haft det skönt med sovmorgon, och massa kul att göra. Ska bli kul att träffa alla imorgon, och efter skolan ska vi läsa manuset till London Suite! Idag har jag gjort klart en skoluppgift som ersätter det jag missar nästa vecka. Hann även baka semlor, det är ju faktiskt Semeldagen. Bjöd min vfamilj på det, och de tyckte om dem så det är jag glad för! Var även min vmammas namnsdag så gav henne ett par örhängen som jag gjorde i skolan förra terminen. De firar ju inte namnsdagar i USA, men jag bestämde mig för att göra det till en festdag här haha. 

Tre skoldagar till och sen blir det Hawaii!!! Är så sjukt peppad, ska nog börja packa lite imorgon om jag hinner! 

Min lilla semla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu